10. november 2016

Vasica v snegu

Tole štampiljko imam doma že nekaj let, 
pa je še nisem nikoli uporabila.
Verjetno je čakala na pravi trenutek
(pravi papir in vodene barvice ;)


Snežno odejo sem pobarvala z belo-zlato,
nato pa embosirala napis.


Še eno sem pobarvala podobno,
le da sem tokrat vasico toplo embosirala s črnim prahom.


Napis sem tokrat embosirala z mešanjem 
črnega prahu in prahu z bleščicami.
Lepim v Galerijo.
Nazadnje sem še vse posnežila z belo in belo-zlato.


Prijavljam na izzive:

21 komentarjev:

  1. Uau,krasni sta! Dobro,da je štempiljka končno prišla v uporabo!

    OdgovoriIzbriši
  2. Vse se enkrat poklopi in tebi se je sedaj tako, da imaš več kot čudovito slikarsko mojstrovino. V temo odeta vasica v daljavi, okoli nje pa čudovita, mrzla zimska pokrajina:), kar začutiš škripanje pod podplati. Kaj mi ostane drugega kot: čestitam ti, super je:))). Pozdravček, Andreja

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Andreja ;) Kako lepo si to opisala. Sicer sem ti pa pozabila dodat v komentar, da imate tudi pri vas že pravo zimo.

      Izbriši
  3. Na eno teh lepotičk lahko brez razmišljanja napišeš moj naslov. 😘 Čudovita zimska vasica. Štampiljka je fantastična. Izdelano pa tako lepo, da me potegne v sanjarjenje o sprehodu v mrzli noči in vročem čaju, ki čaka doma...:-)

    OdgovoriIzbriši
  4. Čudovita ozadja si izdelala in vasica perfektno paše. Očitno je res potrebovala svoj čas, papir in barvice :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Za tole štampiljko bi bilo pa preveč žalostno da je ne bi nikoli uporabila...sicer je res, da samo štempljanje ni dovolj in da jo je potrebno znat tudi obdelat....tole je več kot lepo, lepa nočna idila....Meni je všeč.

      Izbriši
  5. Pa je le prišel čas za to zimsko sceno. Krasno si jo pobarvala. Sploh belo-zlat sneg mi je zanimiv in lepo izpade.
    Torej so te vodenke zelo dobre?

    OdgovoriIzbriši
  6. Joj kako sta krasni. Če ne bo snega zunaj decembra, postaviš na polico tole voščilnico in to je to. Prav čutiš zimo in sneg in prazničen čas. Lepo najlepše!

    OdgovoriIzbriši
  7. Čudoviti sta, zelo lepo si naredila ozadja.

    OdgovoriIzbriši
  8. What a beautiful scene - you've really shown off the lovely effect that can be achieved with Gansai Tambi watercolours! The touches of gold watercolour are lovely. Stunning result, and a very atmospheric image. Thanks so much for sharing with us at Seven Hills Crafts :)

    OdgovoriIzbriši
  9. O, kaki pigmenti! Krasno, krasno Moi, izredno sta mi všeč, obe verziji.

    OdgovoriIzbriši
  10. Such a pretty holiday scene. Thank you for joining us at the Seven Hills Crafts Challenge this month.

    OdgovoriIzbriši
  11. Prava zimska pokrajina, spet si uporabila nove tehnike in ta sneg je super, pa izbrana štampiljka tudi.
    Res lepo je izpadla tvoja zimska pravljica.

    OdgovoriIzbriši
  12. Je že prav, da je štampiljka počakala, ker je nastala prekrasna voščilnica z lepo, mirno zimsko idilo :)

    OdgovoriIzbriši
  13. This is gorgeous. I love your sky, and the lantern is done perfectly. I love that the black lines, rich blues and touch of yellow make such a dramatic statement. Wonderful creation. Thanks for playing with us at Happy Little Stampers November Christmas Challenge.

    OdgovoriIzbriši
  14. vau, ob tem pa ostanem brez besed, osupljivo lepe so!

    OdgovoriIzbriši
  15. Čudovita zimska scena! Krasno pobarvano. Če bi nekaj časa strmela vanjo, bi imela občutek, da sem se res znašla sredi zasnežene pokrajine

    OdgovoriIzbriši
  16. Gorgeous sky. Perfectly water colored !

    OdgovoriIzbriši
  17. Pravljična scena. Zelo mi je všeč.

    OdgovoriIzbriši
  18. This is beautiful .... love the little winter scene. Thanks for playing along with the Happy Little Stampers Christmas challenge xx

    OdgovoriIzbriši

Hvala da si pokukal-a v moj blog, bom vesela tvojega komentarja.

Thank you for visiting my blog, I'd love to hear from you.

moi xxx